Zajedno za razvoj turističkog proizvoda grada Osijeka

Na sastanku su predstavnici turističke zajednice predstavili dio marketinških aktivnosti od kraja 2014. do prvog tromjesečja 2015. godine te najavili manifestacije i šire marketinške i promocijske aktivnosti za nastavak godine. Namjera je pojačati aktivnost smještajnih objekata i turističkih agencija kroz povezivanje s ključnim manifestacijama poput Uskrsa u Osijeku, UFO-a, Osječkog Ljeta Kulture, Pannonian Challengea, Dana piva te Adventa u Osijeku.

Smještajni objekti i turističke agencije ovom su prigodom razmotrili mogućnost izravnije suradnje s ciljem porasta dolazaka odnosno tzv. „incoming“ turističkih aranžmana.

Poslovni rezultati ostvareni u prva tri mjeseca 2015. godine, posebice u noćenjima kojih je u odnosu na isto razdoblje prošle godine bilo za 1112 više (ukupno 14.613), daju zaključiti da uz dobru suradnju unutar sustava i u nastavku godine možemo očekivati dobre rezultate.