inCheckin - konačno brza i jednostavna prijava na eVisitor!
inCheckin je plod suradnje i uspješnica poduzetnika iz Pule i developerskog tima iz Osijeka. Aplikacija je na tržištu više od tri godine i trenutno ju koristi preko 5000 iznajmljivača.
Što je inCheckin?
InCheckin je mobilna aplikacija za prijavu boravka gostiju u privatnom smještaju na eVisitor sustav s digitalnim očitavanjem dokumenata, koristeći kameru mobilnog uređaja.
Aplikacija rješava specifičan problem i podiže razinu kvalitete usluge smještaja. Nema čekanja, nema zadržavanja dokumenata, nema TAN tablica, nema ručnog prepisivanja podataka i grešaka koje s njime idu. I, naravno, nije vezana uz lokaciju! U potpunosti je Mobilna!
Kako radi inCheckin?
Aplikacija ima integriran sustav očitavanja strojnog zapisa na dokumentu koji automatski i u realnom vremenu prepisuje podatke u aplikaciju, koji se zatim jednim klikom šalju u eVisitor sustav. Aplikacija podatke očitava pomoću kamere mobilnog uređaja. inCheckin čita gotovo sve putne i osobne dokumente iz cijeloga svijeta. Bitno je napomenuti kako aplikacija dokumente ne slika, niti ih skenira, nego doslovno očitava, te tako prijavu u potpunosti usklađuje sa odredbama GDPR- a.
Više eVisitor računa i više uređaja
Aplikacijom se istovremeno može upravljati sa više različitih eVisitor računa. Računi se dodaju jednostavno, upisom eVisitor korisničkog imena i lozinke, bez potrebe za TAN tablicom. Nakon toga pri samoj prijavi, u prvom koraku odabirete eVisitor račun, zatim smještajnu jedinicu, pritom objekat, te datume dolaska i odlaska, a na samom kraju brzo i očitate putne dokumente gostiju.
Ova funkcionalnost čini aplikaciju od velike koristi turističkim agencijama, koje su nadležne za objekte više različitih vlasnika. Upravo na ovaj način aplikaciju koriste brojne domaće turističke agencije, kao što su Istria Home i Kompas travel.
Nekoliko riječi o nama i našem timu
Početna ideja bila je olakšati iznajmljivačima napornu i zahtjevnu proceduru ručnog unošenja podataka kod obavezne prijave u eVisitor sustav. Iznajmljivači su pretežno posvećeni kvalitetnom smještaju i zadovoljstvu turista i održavanja prostora, tako da je postupak prijave vrlo često kompliciran, dugotrajan i sklon pogreškama, osobito ako se radi o većem broju inozemnih gostiju, koji nerijetko dolaze umorni od dugog puta.
inCheckin je tu zaista idealno rješenje jer taj cijeli postupak bitno skraćuje na uzajamno zadovoljstvo i domaćina i gosta. Zato ne čudi kako se inCheckin u vrijeme turističke sezone već treću godinu po broju instalacija na hrvatskom google play-u nalazi rame uz rame sa Facebook-om, Uber-om i Microsoft-om, u domeni najkorisnijih poslovnih aplikacija! Doista, svaki dan primamo pohvale zadovoljnih i zahvalnih korisnika, a osobito tijekom sezone kada su gužve najveće.
Podrška korisnicima je vrlo visoko na listi naših prioriteta i na svaki upit se odgovara u rekordno kratkom roku. Doista cijenimo vrijeme naših korisnika koji marljivo rade i svaka minuta im je neprocjenjive važnosti. Naši vrijedni i entuzijastični developeri svakodnevno rade na poboljšanju aplikacije. Nova ažuriranja dostupna su vrlo često i još više olakšavaju služenje aplikacijom. Brojne dodatne mogućnosti aplikacije su najčešće plod razmjene ideja i izazova s kojima se susreću sami korisnici.
Sigurni smo kako će aplikacija pomoći i iznajmljivačima u Slavoniji da unaprijede svoje poslovanje koristeći InCheckin!
Više o aplikaciji pronađite na https://www.incheckin.hr
I pratite nas na Facebooku: https://www.facebook.com/incheckinapp
Za sve upite se slobodno obratite na info@incheckin.hr
Veselimo se novim suradnicima!